Известие

Collapse
No announcement yet.

Отдушник на резервоара

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отдушник на резервоара

    Искам да попитам как да разбера дали работи въпросната клапа, понеже забелязах последно време когато зареждам, че като отворя капачката и се чува доста съскане от резервоара?
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
    Искам да попитам как да разбера дали работи въпросната клапа, понеже забелязах последно време когато зареждам, че като отворя капачката и се чува доста съскане от резервоара?
    и аз имам подобен проблем ан 155-цата, обаче в мануала като видях че трябва да сваля резервоара, за да стигна до този клапан и съм се отказал, до второ нареждане!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      При 156 на капачката пише нещо от рода на (не помня точно) Внимание! При отвиване може да има налягане. Това е нормално! Виж си капачката и прочети.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Аз на моя дизел като го напълня до горе и после до следващото зареждане може да мине и месец при отвиването се чува съскане, което наистина означава че се получава налягане...
        Та въпросът ми е вредно ли е това и ако е вредно на мен не ми пречи да я отвивам един път в седмицата да пада налягането...
        Или просто няма смисъл
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Когато е горещо, най често когато след пълен резервоар и не съм го отварял 2-3 седмици (капачката) и ходя да зареждам става така, и си е напълно нормално.
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            На моята 1.8 ТС също се чува това съскане но никви проблеми няма, а както каза и колегата си го пише там че е възможно така че споко....
            http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

            Comment


            • #7
              Абе хич не е нормално даже, има си клапи както за налягане така и за вакуум, като се запуши някоя така става.Аз скоро мисля да си пробия една дупка(3-4мм) на капачката (както направи един колега пред очите ми) и да си реша проблема.Мойта като отварям пък смуче...
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Мойта като отварям пък смуче...
                Ти ме уби - да изпуска по малко мисля че е нормално, тия предпазни клапи надали са направени да са отворени постоянно, иначе щяха да боднат дупка, ама да смуче.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Ти ме уби - да изпуска по малко мисля че е нормално, тия предпазни клапи надали са направени да са отворени постоянно, иначе щяха да боднат дупка, ама да смуче.....
                  Случва се и да смуче.
                  Забелязал съм, че ако я карам докато светне лампата понекогаш смуче.
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                  ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                  Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                  Comment


                  • #10
                    Хм....интересно....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Капачаката на резервоара има клапан точно за да смуче въздух. А парите от бензина отиват в двигателя по принцип. Така, че нормално е да има някакъв вакум. И мисля когато стане прекалено голям си смуче през капачката. Ако канистъра е запушен и не може мотора да засмуче парите от резеровара тогава може да стане и налягане. Но малко вероятно е това да се случи. А и може лесно да се провери. С духване в маркуча на канистъра към резервоара. То се чува отзад как състи.

                      EDIT: Сутрин когато не сте карали колата отвиите капачката на резервоара. Ако всичко е наред не би трябвало да състи или да смуче.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        а въпросната клапа не може ли да се смени защотото и аз имам подебен проблем нищо че е на 33

                        Comment

                        Working...
                        X